Kanādiešu “indie” roka supergrupas “Broken Social Scene” viens no neskaitāmajiem dalībniekiem, dziesminieks Džeisons Kolets laidis klajā piekto soloplati – ierakstu, kurš piedāvā vienkāršu, sirsnīgu, taču absolūti aizmirstamu “alternatīvo” kantrīmūziku.
Visi šie neskaitāmie “alt.country”, “indie” roka dziesminieki… Iepazinis vienu, tu zini viņus visus. Un tas nav ļaunu prātu teikts. Šis žanrs, kuru pārstāv arī kanādietis Kolets, peļķes tanī pusē ir tikpat populārs kā šlāgeri mūsu valstiņas robežās. Protams, nav jau Kolets tīrs “americana” dziesminieks, tomēr viņa “dilaniskajās” kompozīcijās, kurās apdziedāts mīlestības pavasaris, pavīd arī bandžo un mutes ermoņiku toņi.
Gluži aizokeāna “lielceļu mūzikai” Koletu neļauj pieskaitīt gan asinsvados strāvojošā piederība Kanādas mūzikas scēnai, kas burtiski spiežas no šā ieraksta pa visām tā šuvēm (un ir manāma arī mūziķu klāstā, kas palīdzējuši šīs plates tapšanā), gan arī veiksmīgi saglabātā saikne ar “indie” rokmūziku, kas Koletam kā vienam no jau piesaukto “Broken Social Scene” dalībniekiem ir visai pašsaprotami. Šajā ierakstā tās ir harmonijas un Koleta komponista talants, kas rada vēlmi ‘Here’s To Being Here’ vairāk pielīdzināt tiem pašiem “My Morning Jacket” nevis Raienam Adamsam. Kaut arī abi visai veiksmīgi raksturo ‘Here’s To Being Here’ muzikālo piederību.
Kopumā – jauks “svētdienas” ieraksts. Ne vairāk un ne mazāk.
Jason Collett ‘Out Of Time’ (live):
[youtube BQelS0QIFDI nolink]
Noklausies:
Roll On Oblivion
[audio:JasonCollett_RollOnOblivion.mp3]
Charlyn, Angel Of Kensington
[audio:JasonCollett_CharlynAngelOfKensington.mp3]
No Redemption Song
[audio:JasonCollett_NoRedemptionSong.mp3]
No Redemtion Song skan gluzhi ka Dilana un Makartnija krustojums…