“Must Destroy” – mūzikas izdevniecība, kas pasaulei parādīja roka “klaunus” “The Darkness”, nule klajā laidusi Dienvidlondonas kolektīva “Do Me Bad Things” debijas plati ‘Yes’, kas, pozitīvi ironizējot par rokmūziku tās klasiskākajā izpratnē, mēģina to savienot ar r&b.
Visspilgtāk tomēr atgādinot savus izdevniecības “lielos brāļus” “The Darkness”, “Do Me Bad Things” debijas ierakstā mijas gan griezīgas ģitāras un smagi, pulsējoši ritmi a-la “Black Sabbath” vai “AC/DC” stilā (fūzētais ģitāras solo dziesmā ‘Sprezzatura’ nedaudz pat atgādina “Van Halen” daiļradi), gan arī falsetu caurvīts “Scissor Sisters” un “Meat Loaf” krustojums. Albuma pirmā radiosingla ‘What`s Hideous’ sākuma akordi, kas ausīm dzirdami aizgūti no AC/DC slavenā ‘Back In Black’, līdz ar vokāla iestāšanos pēkšņi pārtop par iespējamu “The Darkness” un “Scissor Sisters” kopdarbu, kura piedziedājumā “iespraucas” arī labākajās r&b manierēs kaldināta parafrāze par “Jamiroquai” daiļradi. Sekojošā ‘Off The Hook’ sākuma bīts nobiedē ar “Destiny`s Child” klātbūtni albumā, taču salkanais “hītu radio” produkts piedziedājumā negaidīti “transformējas” skaņdarbā, kas pilnīgi droši varētu būt svaigs “Skunk Anansie” izdevums.
Albuma pozitīvais nosaukums nez kāpēc atsauc atmiņā Kamerona Krova filmas “Almost Famous” ainu, kurā žurnāla “Cream” redaktors Lesters Bengss, izvērtējot Birmingemas prog-rokeru “Yes” paštitulēto 1969.gada debijas albumu, pēc retoriska jautājuma “Yes?”, pats sev atbild “No”. Kroidonas (Londona) devītnieka “Do Me Bad Things” debijas darinājums nebūt nav tik bezcerīgs, lai pietiktu ar vienu “Nē” tā recenzijā. Jo, protams, ir jāprot vienā maisā gaumīgi savienot roka “dinozaurus” ar krietni rotaļīgāko r&b noskaņu, turklāt to paveikt tā, lai neviens nejustos aizskarts vai pārkopēts. Taču, līdzīgā garā turpinot visa albuma garumā, vienā mirklī šāda pretstatu cīņa sevi loģiski izsmeļ, katrai nākamajai ieraksta dziesmai izklausoties pēc iepriekšējās nepabeigtas versijas, kā rezultātā neziņā paliek kā roka, tā arī r&b un funk fani. Ar bonusa punktiem un uzslavām par muzikāliem eksperimentiem un jaunradi, tomēr albuma pašpārliecinātais “Jā” diži tālāk par “Varbūt” diemžēl netiek.
Noklausies: ‘Time For Deliverance’, ‘What’s Hideous’, ‘Off The Hook’, ‘Hold On’